Veelgestelde Vragen

Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen in Nederland zijn de verzendkosten €4,95. Sieraden en kleine accessoires worden verzonden voor €2,95 met de brievenbuspost. Vanaf €75,- verzenden wij (binnen Nederland) gratis!

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer je voor 17.00 uur bestelt, wordt je bestelling de volgende dag bezorgd, ook op zaterdag, indien voorradig en uitzonderingen daargelaten (hiervan stellen wij je diezelfde dag nog op de hoogte).

Sturen jullie ook pakketjes naar het buitenland?
Ja, wij verzenden wereldwijd! Je kunt je land selecteren bij het bestelproces, de bijbehorende verzendkosten - en tijden worden dan getoond. Met DHL Express worden pakketjes wereldwijd zelfs binnen 1-3 dagen geleverd!

Mijn kortingsvoucher doet het niet?
Deze is hoofdlettergevoelig en niet geldig i.c.m. andere acties/sale/kortingscodes. 

Hoe kan ik betalen?
Via Ideal, Paypal, Mastercard, Visa, Maestro en Sofort.

Kan ik achteraf betalen?
Nee, je kan alleen gebruik maken van Ideal, Paypal, Mastercard, Visa, Maestro en Sofort.

Ik heb een ander afleveradres?
Je kunt een afwijkend afleveradres doorgeven tijdens de bestelprocedure. Heb je een foutief adres ingevuld? Neem dan z.s.m. (maar i.i.g. voor 17.00 uur) contact met ons op. Dan kunnen we kijken of we dit nog aan kunnen passen.

Ik ben morgen niet thuis, kan ik het aanpassen?
Ja dat kan, tijdens het bestelproces kun je aangeven wanneer je het pakket wilt ontvangen. Het is ook mogelijk je bestelling op te halen bij één van de 3000 afhaalpunten van de PostNL. 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?
Via de Track & Trace code die je van PostNL krijgt kun je het pakket volgen. Mocht je je bestelling binnen 2 (werk-)dagen na ontvangst van je Track & Trace code niet in huis hebben, breng ons zo snel mogelijk op de hoogte. Dan helpen wij je om je pakket zo snel mogelijk te traceren.

Ik heb besteld, maar wil mijn bestelling aanpassen?
Wij proberen altijd te kijken of het nog mogelijk is. Gelieve ons dan even te bellen via 015-2510721.

Ik wil graag een andere maat ontvangen
Je kan het artikel met de onjuiste maat retour sturen en een nieuwe bestelling doen met de juiste maat. Verkeerde maat besteld? Neem dan z.s.m. (maar i.i.g. voor 17.00 uur) contact met ons op. Dan kunnen we kijken of we dit nog aan kunnen passen.

Ik wil (een deel van de) bestelling terugsturen?
Ga voor instructies voor retour sturen naar deze pagina.

Wanneer krijg ik een reactie op mijn retourzending?
Wij behandelen de retouren binnen 5 (werk-)dagen na ontvangst van de retour. Wil je weten of je retour al door ons is ontvangen? Volg je retourpakket via de Track & Trace code die je ontvangen hebt van het postkantoor.

Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Indien de items binnen 14 dagen, ongedragen en onbeschadigd en netjes in de originele verpakking retour worden ontvangen, krijg je het volledige geldbedrag retour.
Indien wij de retour niet in goede staat ontvangen (zie retourvoorwaarden), kunnen wij het bedrag niet crediteren, maar ontvang je in de meeste gevallen een shoptegoed.

Krijg ik de retourkosten terug?
Nee, de kosten voor het sturen van je retourpakket naar Ibizamode zijn voor eigen rekening.

Hoe lang is het shoptegoed geldig?
Onbeperkt!

Ibizamode gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het winkelen bij Ibizamode nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Dit bericht verbergen Meer over cookies »