Gratis verzending bij een bestelling boven de €100,-

Veelgestelde Vragen

BESTELLEN

Wat zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten zijn €5,95 en voor een brievenbuspakketje €3,95. Als je een bestelling doet binnen Nederland of België met een waarde boven de €100,- zijn de verzendkosten gratis!

Wat is de levertijd van mijn pakket?
Wanneer je voor 23.30 uur bestelt, wordt je bestelling de volgende dag bezorgd, ook op zaterdag, indien voorradig en uitzonderingen daargelaten (hiervan stellen wij je z.s.m. per mail op de hoogte).

* Door het onverwacht grote aantal online bestellingen in Nederland in deze bijzondere tijd, heeft DHL aangegeven de levertijd niet te kunnen garanderen. Houd rekening met vertraging van 1 tot 2 dagen. Voor de meest actuele informatie omtrent de bezorgstatus van je pakket verwijzen wij door naar GoParcel/ DHL.

Wanneer ontvang ik een Track & Trace?
Je ontvangt de Track & Trace code zodra jouw pakket is verwerkt. Wanneer je, op een werkdag, binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je om 23:30 uur een e-mail van Go Parcel ([email protected]) met een track&trace code link. Als je hierop klikt, kom je op de Go Parcel pagina met hierin informatie over je pakje en je verwachte bezorgmoment.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen?
Het is goed om te weten dat wanneer jouw Track & Trace gegenereerd is, jouw pakket nog niet in handen van de DHL is. Vandaar dat je het beste de volgende ochtend je status nogmaals kunt bekijken. Indien de status nog uit blijft is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Indien het langer duurt dan 2 dagen, kan je op de Go Parcel site op ‘klantenservice’ klikken en hier een bericht achterlaten. Er wordt dan onderzocht waar je pakket is en je wordt via dit bericht op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Mijn pakket is volgens de DHL geleverd, maar ik heb het pakket niet ontvangen. Wat nu?
Allereerst vervelend dat jij het pakket niet hebt ontvangen. DHL kan jouw pakket afgeleverd hebben bij de buren zonder een notitie achter te laten. Vraag daarom eerst bij de buren of zij het pakket hebben. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan direct een bericht achter op de Go Parcel site, zodat er snel kan worden onderzocht waar je pakket is en hoe we deze zo snel mogelijk alsnog bij je afgeleverd krijgen.

Sturen jullie ook pakketjes naar het buitenland?
Ja, wij verzenden wereldwijd! Je kunt je land selecteren bij het bestelproces, de bijbehorende verzendkosten - en tijden worden dan getoond. Met DHL Express worden pakketjes wereldwijd zelfs binnen 1-3 dagen geleverd (uitzonderingen daargelaten).

Hoe kan ik betalen?
Via Ideal, Paypal, Mastercard, Visa, Maestro en Sofort.

Kan ik achteraf betalen?
Nee, je kan alleen gebruik maken van Ideal, Paypal, Mastercard, Visa, Maestro en Sofort.

Ik heb een ander afleveradres?
Je kunt een afwijkend afleveradres doorgeven tijdens de bestelprocedure. Heb je een foutief adres ingevuld? Neem dan z.s.m. contact met ons op. Dan kunnen we kijken of we dit nog aan kunnen passen.

Ik ben morgen niet thuis, kan ik het aanpassen?
Ja dat kan, tijdens het bestelproces kun je aangeven wanneer je het pakket wilt ontvangen. Het is ook mogelijk je bestelling op te halen bij één van de afhaalpunten van de DHL.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?
Via de Track & Trace code die je van Go Parcel krijgt, kun je het pakket volgen. Mocht je je bestelling na ontvangst van je Track & Trace code niet op de aangegeven tijd in huis hebben, dan kan je via de link op de Go Parcel site, op klantenservice klikken en een bericht achterlaten. Dan krijgt u doorgaans diezelfde dag nog reactie!

Ik heb besteld, maar wil mijn bestelling aanpassen?
Wij proberen altijd te kijken of het nog mogelijk is. Gelieve ons dan even te bellen via 015-2510721.

Ik wil graag een andere maat ontvangen, kan dat?
Je kan het artikel met de onjuiste maat retour sturen en een nieuwe bestelling doen met de juiste maat. Verkeerde maat besteld? Neem dan z.s.m.contact met ons op. Dan kunnen we kijken of we dit nog aan kunnen passen.

RETOURNEREN

Ik wil (een deel van de) bestelling terugsturen?
Ga voor instructies voor retour sturen naar deze pagina.

Ik kan het retourlabel niet printen?
Je kan bij een afleverpunt ons retouradres opgeven en hierbij het ordernummer als referentie opgeven.

Wanneer krijg ik een reactie op mijn retourzending?
Wanneer je bestelling bij ons is aangekomen wordt je retourzending binnen 5 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 2 tot 4 werkdagen aan je terugstorten op dezelfde wijze als waarmee betaald is. Wanneer je na 5 werkdagen nadat je pakket bij ons is aangekomen nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]

Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Indien de items binnen 14 dagen, ongedragen en onbeschadigd en netjes in de originele verpakking retour worden ontvangen, krijg je het volledige geldbedrag retour.
Indien wij de retour niet in goede staat ontvangen (zie retourvoorwaarden), kunnen wij het bedrag niet crediteren, maar ontvang je in de meeste gevallen een shoptegoed.

Krijg ik de retourkosten terug?
Nee, de kosten voor het sturen van je retourpakket naar Ibizamode zijn voor eigen rekening. Wel kan je een retourlabel voor €5,25 downloaden bij ons, zie retouren.

Ik heb een klacht over een product, wat moet ik doen?
We proberen alle bestellingen met een zo goed mogelijke service bij je aan te beiden bij ibzmode.nl.
Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een product of onze service, dan zullen wij er alles aan doen om deze op te lossen. We verzoeken je om je klacht zo snel mogelijk bij ons te melden.
Je kunt dit doen door contact met ons op te nemen via [email protected]. Omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnummer en stuur een foto mee van de klacht.

ACTIECODES

Mijn actiecode doet het niet?
Deze is hoofdlettergevoelig en niet geldig i.c.m. andere acties/sale/kortingscodes.

Hoe lang is een actiecode geldig?
Een actiecode kan een dag , een week of soms langer geldig zijn. Kijk voor de voorwaarden in de nieuwsbrief waarin je deze hebt ontvangen. Actiecodes kunnen niet achteraf toegevoegd worden aan je bestelling.

Hoe lang is een shoptegoed geldig?
Een shoptegoed is een jaar geldig.

Schrijf je in voor onze VIP mailinglist!
Blijf op de hoogte van alle new arrivals en acties.
* We'll never share your email with anyone else.
Wij versturen met: shipping_dhl
Betaalmethoden: iDEAL PayPal MasterCard Visa Maestro SOFORT Banking Bancontact
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Ibizamode gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het winkelen bij Ibizamode nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Dit bericht verbergen Meer over cookies »