Gratis verzending bij een bestelling boven de €100,-

Veelgestelde Vragen

BESTELLEN

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten zijn €5,95. Als je een bestelling doet binnen Nederland met een waarde boven de €100,- zijn de verzendkosten gratis!

Wat is de levertijd?

Wanneer je voor 24.00 uur bestelt, wordt je bestelling de volgende dag bezorgd, ook op zaterdag, indien voorradig en uitzonderingen daargelaten (hiervan stellen wij je z.s.m. per mail op de hoogte).

Betaal ik invoerrechten buiten de EU?
Houd altijd rekening met bijkomende invoerrechten als u buiten de EU woont en een bestelling plaatst bij www.ibzmode.nl. Buiten de EU betaald de klant geen 21% btw, zoals klanten binnen de EU dit wel doen, maar wanneer uw aankoopbedrag buiten de EU € 150 of meer is dan betaalt u ook invoerrechten.

Wat is de levertijd voor een pré order of wanneer komt een product weer op voorraad?
Bij een pré order kan je het product alvast bestellen, met een latere levertijd. Er staat dan bij het product wanneer deze wordt verwacht. Vaak gaat het om populaire items waarvan er een grote vraag is en op deze manier ‘reserveer’ je dit item voor jezelf, door deze alvast te bestellen.

Als er bij een product ‘back in stock’ staat, dan komt dit product weer op voorraad en kan je je e-mailadres achterlaten. Zodra het product dan op voorraad is, krijg je automatisch een mail. Wacht dan niet te lang met bestellen, want je bent niet de enige die een mail krijgt en voor je het weet, is het item alweer uitverkocht.

Afhalen in de winkel
Mail of bel ons als je artikelen wilt afhalen in één van onze winkels. Zodra je bestelling klaar is om af te halen, krijg je van ons een bericht.

Wanneer ontvang ik een Track & Trace?

Je ontvangt de Track & Trace code zodra jouw pakket is verwerkt. 

Mijn pakket is volgens de vervoerder geleverd, maar ik heb het pakket niet ontvangen. Wat nu?

Allereerst vervelend dat jij het pakket niet hebt ontvangen. De vervoerder kan jouw pakket in deze tijd sneller hebben afgeleverd bij de buren, of op de stoep, zonder een notitie achter te laten. Vraag daarom eerst bij de buren of huisgenoten of zij het pakket hebben. Mocht dit niet het geval zijn, mail dan naar [email protected] zodat er kan worden onderzocht waar je pakket is gebleven en hoe we deze zo snel mogelijk alsnog bij je afgeleverd krijgen. Houdt er rekening mee dat dit onderzoek een paar dagen kan duren, maar dat we het altijd een gepaste oplossing zoeken.

Sturen jullie ook pakketjes naar het buitenland?

Ja, wij verzenden wereldwijd! Je kunt je land selecteren bij het bestelproces, de bijbehorende verzendkosten- en tijden worden dan getoond. Met Express worden pakketjes wereldwijd zelfs binnen 1-3 dagen geleverd (uitzonderingen daargelaten).

Hoe kan ik betalen?

Via Ideal, Paypal, Mastercard, Visa, Maestro en Sofort, Klarna.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, met Klarna kan je gebruik maken van achteraf betalen. Lees voor de voorwaarden de algemene voorwaarden op onze website.

Klarna betaling niet gelukt?

Zodra je kiest voor achteraf betalen, wordt er een check gedaan om te kijken of je kunt bestellen voor het gekozen bedrag. Er wordt o.a. gekeken naar je betalingsgeschiedenis bij Klarna. Lukt het niet, kies dan een andere betaalmethode, of neem contact op met Klarna.

Kan ik het afleveradres aanpassen?

Je kunt een afwijkend afleveradres doorgeven tijdens de bestelprocedure. Heb je een foutief adres ingevuld? Geen probleem! Je kan dit ten alle tijden aanpassen, ook na je bestelling. Dit kan in de mail die je van de vervoerder ontvangt zodra de bestelling is ontvangen.

Ik ben morgen niet thuis, kan ik het aanpassen?

Ja dat kan, tijdens het bestelproces en tijdens de bezorging kun je aangeven wanneer je het pakket wilt ontvangen. Het is ook mogelijk je bestelling op te halen bij één van de afhaalpunten.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?

Via de Track & Trace code die je van de vervoerder krijgt, kun je het pakket volgen en staat er een tijdsindicatie aangegeven. Mocht het pakket niet binnenkomen op de verwachte leverdatum, kan het zijn dat het pakket vertraging heeft, wat aangegeven staat bij de track en trace informatie.

Ik heb besteld, maar wil mijn bestelling aanpassen?
Als de betaling is voldaan dan wordt de bestelling direct in ons magazijn aangeboden, een aanpassing is hierdoor niet mogelijk. Je kunt het pakket eventueel weigeren aan de deur en een nieuwe order plaatsen.

Ik wil graag een andere maat ontvangen, kan dat?

Je kan het artikel met de onjuiste maat retour sturen en een nieuwe bestelling doen met de juiste maat. 

Mijn order heeft een bepaalde status, wat betekent dit?
We kunnen verschillende statussen toekennen aan een order en dit kan je zien als je ingelogd bent in je account op de website, bij ‘Mijn bestellingen’. De meest voorkomende statussen zijn:

  • FBC order/ Store: (een deel van) je bestelling moet uit het magazijn van één van onze winkels komen, je pakket wordt dan een dag later verstuurd. Je wordt hier via de mail ook over op de hoogte gesteld.
  • Backorder: je hebt een artikel besteld, wat niet voorradig is. Het kan zijn dat dit product nog binnenkomt en dan word je hierover gemaild. Zo niet, dan wordt de order geannuleerd en ontvang je een mail dat er één of meerdere producten niet voorradig waren.
  • Pré order: u heeft een product besteld met een latere leverdatum. Er staat bij het product zelf op e website altijd wat de verwachte leverdatum is. Zodra het product op voorraad komt, zal de order automatisch direct naar u worden verzonden.
  • Klant request: er staat een vraag uit naar je en we wachten op een reactie via de mail (check ook je spam voor mail).



RETOURNEREN


Ik wil (een deel van de) bestelling terugsturen?

Ga voor instructies voor retour sturen naar deze pagina.

Wanneer krijg ik een reactie op mijn retourzending?
Wanneer je bestelling bij ons logistiek partner is aangekomen wordt je retourzending binnen 7 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen aan je terugstorten via Mollie Payments. Je krijgt de terugbetaling op via dezelfde betaalmethodes terug als waarmee je betaald hebt, dus houdt er rekening mee dat als je via creditcard hebt betaald, de terugbetaling aan het einde van de maand door de creditcard maatschappij wordt terugbetaald. Wanneer je na 7 werkdagen nadat je pakket bij ons logistiek partner is aangekomen nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]

Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Indien de items binnen 14 dagen, ongedragen en onbeschadigd en netjes in de originele verpakking retour worden ontvangen, krijg je het volledige geldbedrag retour, via Mollie Payments.
Indien wij de retour niet in goede staat ontvangen (zie retourvoorwaarden), kunnen wij het bedrag niet crediteren, maar ontvang je in de meeste gevallen een shoptegoed.

Krijg ik de retourkosten terug?
Nee, de kosten voor het sturen van je retourpakket naar Ibizamode zijn voor eigen rekening. Wel kan je binnen Nederland een goedkoper retourlabel aanmaken, zie retouren.

Ik heb een klacht over een product, wat moet ik doen?
We proberen alle bestellingen met een zo goed mogelijke service bij je aan te beiden bij ibzmode.nl.
Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een product of onze service, dan zullen wij er alles aan doen om deze op te lossen. We verzoeken je om je klacht zo snel mogelijk bij ons te melden.
Je kunt dit doen door contact met ons op te nemen via [email protected]. Omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnummer en stuur een foto mee van de klacht.

ACTIECODES

Hoe kan ik een kortingscode inwisselen?

  • Leg een of meer artikelen in je winkelwagentje. Soms worden sommige kortingscodes direct in je winkelwagentje verrekend. 
  • Ga naar "Bestellen".
  • Bij het laatste veld kun je de kortingscode invoeren. Voer de code exact in (cijfers, letters, streepjes). Tip: de kortingscode werkt niet als je een artikel waarvoor de korting niet geldt in je winkelwagentje plaatst of als er al korting op het artikel zit.

Mijn actiecode doet het niet?
Deze is hoofdlettergevoelig en niet geldig i.c.m. andere acties/sale/kortingscodes.

Hoe lang is een actiecode geldig?
Een actiecode kan een dag , een week of soms langer geldig zijn. Kijk voor de voorwaarden in de nieuwsbrief waarin je deze hebt ontvangen. Actiecodes kunnen niet achteraf toegevoegd worden aan je bestelling.

Hoe lang is een shoptegoed geldig?
Een shoptegoed is 2 jaar geldig.

Kan ik alsnog de korting krijgen op mijn bestelling?
Een actie is enkel geldig om de gecommuniceerde dagen. Wij kunnen deze kortingen dus niet toepassen op eerder geplaatste bestellingen. 

 

Let's stay in touch!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle new arrivals & acties.
* We'll never share your email with anyone else.
Wij versturen met: shipping_dpd shipping_dhl shipping_postnl
Betaalmethoden: iDEAL PayPal MasterCard Visa Maestro SOFORT Banking Bancontact Klarna Pay Later Digital Wallet
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Ibizamode gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het winkelen bij Ibizamode nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Dit bericht verbergen Meer over cookies »